23 marca podopieczni Marcina Dorny zmierzą się w Krakowie z Włochami, a 27 marca ich przeciwnikiem w Kielcach będzie reprezentacja Czech. Miło nam jest poinformować, że bilety na te spotkania po raz pierwszy będzie można kupić za pośrednictwem portalu Łączy nas piłka, na stronie bilety.laczynaspilka.pl
Jak kupić bilet? Przygotowaliśmy dla Was listę najważniejszych wskazówek.
Reprezentacja Polski do lat 21 z Włochami zmierzy się 23 marca 2017 roku o godzinie 20:45 na Stadionie Kraków, ul. Józefa Kałuży 1, 30-111 Kraków. Sprzedaż biletów na stronie bilety.laczynaspilka.pl rozpoczęła się 01.03.2017.
27 marca 2017 o godzinie 17:00 podopieczni Marcina Dorny zagrają zaś z Czechami na Stadionie Kielce, ul. Ściegiennego 8, 25-033 Kielce. Sprzedaż biletów na bilety.laczynaspilka.pl rozpocznie się 03.03.2017.
Ceny biletów:
I kat – 15 zł
II kat – 10 zł
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakupie wejściówek na Łączy nas piłka:
FAQ
--------------------------------------------------------------
– Czy aby kupić bilet muszę założyć konto na laczynaspilka.pl?
Jeśli posiadasz już konto w serwisie laczynaspilka.pl, wystarczy się zalogować i przejść do zakładki bilety. Jeśli nie posiadasz konta na laczynaspilka.pl, musisz zarejestrować się w serwisie.
– Czy do zakupu biletów potrzebna jest Karta Kibica?
Nie, Karta Kibica nie jest wymagana na żadnym etapie zakupu biletów.
– Ile biletów maksymalnie mogę kupić?
Na jedno konto można kupić maksymalnie 8 biletów.
– Jak zamówić bilety grupowe?
Nie ma możliwości zakupu biletów grupowych.
– Jak kupić bilet dla osoby niepełnosprawnej i jej opiekuna?
1. Jeżeli użytkownik nie posiada potwierdzenia niepełnosprawności, musi wypełnić formularz na stronie sprzedaży biletów w serwisie laczynaspilka.pl.
2. Na podstawie przesłanych informacji operator systemu nadaje użytkownikowi uprawnienie do zakupu biletu na sektory/miejsca przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
3. Aby zarezerwować miejsca dla osoby poruszającej się na wózku oraz opiekuna należy:
a. po wejściu w dany sektor wybrać jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej;
b. miejsce dla opiekuna przydzielane jest automatycznie i jest darmowe.
4. Przebieg samego procesu kupna biletu (rezerwacja i płatność) jest taki sam, jak w przypadku innych biletów.
– Jak kupić bilet dla obcokrajowca?
W przypadku zakupu biletu dla obcokrajowca niezbędny jest zaakceptowany wniosek o obcym pochodzeniu. Należy przesłać skan dokumentu tożsamości/paszportu na adres e-mail wskazany przez PZPN. Wniosek składa osoba posiadająca konto w serwisie, która podczas rejestracji wybrała inne obywatelstwo niż polskie.
– Czy mogę zwrócić zamówiony bilet?
Zgodnie z zasadami ustalonymi przez PZPN, zwrot zakupionych biletów jest niemożliwy. Bilety jako imienne nie podlegają zwrotowi ani zamianie.
– Jak długo muszę czekać na zaksięgowanie wpłaty?
Korzystając z dostępnej usługi płatność przez bramkę płatniczą, wpłata księgowana jest w momencie zakończenia transakcji.
– Jakie dokumenty muszę mieć „przy sobie” przy wejściu na stadion?
Trzeba mieć ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem oraz numerem PESEL, potwierdzający dane nadrukowane na bilecie. Osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego, muszą posiadać dokument, który był wykorzystany do zakupu biletów (np. paszport).
– Wydruk własny biletów
Bilety do wydruku własnego należy wydrukować samodzielnie, pobierając je uprzednio z konta klienta z zakładki „Zamówienia”.
***
Dowód wpłaty, faktura, faktura proforma oraz potwierdzenie zamówienia NIE SĄ częścią biletu i NIE UPRAWNIAJĄ do wejścia na stadion.
Samodzielnie wydrukowane bilety są pełnowartościowymi biletami i uprawniają do wejścia na imprezę. Bilety należy wydrukować na kartce formatu A4. Cała kartka jest biletem. Nie ma znaczenia czy wydruk jest kolorowy czy czarno-biały. Proszę sprawdzić czy jest na nich wydrukowany kod kreskowy. Bilet bez kodu kreskowego NIE uprawnia do wejścia na imprezę.
NIE WOLNO zaginać biletu na kodzie kreskowym ani wycinać jego elementów.
W związku z tym, że sprzedaż biletów po raz pierwszy odbędzie się przez portal Łączy nas piłka, ewentualnie napotkane problemy prosimy zgłaszać w formularzu, który zostanie umieszczony na stronie sprzedaży. Wszystkie kwestie będziemy starać się rozwiązywać na bieżąco, aby zakup biletów przebywał jak najsprawniej i był dla Państwa satysfakcjonujący.