Obowiązkowo w biegach uczestniczą zespoły:
* Małopolskiej Ligi Juniorów Starszych i Młodszych z okręgu krakowskiego
* I Ligi Juniorów Starszych i Młodszych podokręgu krakowskiego
Ponadto serdecznie zapraszamy inne zespoły, które chcą sprawdzić swoje przygotowanie do rundy rewanżowej.
Zbiórka uczestników - godzina 15:40 w Parku Jordana obok Jordanówki.
Po złożeniu kwiatów pod pomnikiem dr. Henryka Jordana przez delegacje zawodników oraz zapoznaniu się z historią nastąpi przejście zawodników na linię startu.
1. Klub składa zgłoszenie na listach w dwóch kategoriach wiekowych juniorów:
a. starsi (1994-1995) - dystans 2000 m
b. młodsi (1996-1997) - dystans 1500 m
2. Zawodnicy muszą posiadać aktualną kartę zdrowia
3. Zespół składa się z minimum ośmiu zawodników
4. Bieg musi ukończyć minimum sześciu zawodników, aby zespół został sklasyfikowany
5. Klasyfikacja zespołowa w obu kategoriach wiekowych - nagrody za 1. miejsca to 16 koszulek piłkarskich
6. Klasyfikacja indywidualna w obu kategoriach wiekowych - nagrody rzeczowe
7. Przewidziane są również nagrody dla trenerów prowadzących zespoły z największą ilością zawodników
8. Kluby sklasyfikowanych zespołów w Biegach Przełajowych otrzymają 50% zniżkę w opłatach wpisowego do organizowanych przez Małopolski Związek Piłki Nożnej Halowych Mistrzostw Juniorów w sezonie 2013/2014.
Po zakończeniu Biegu Przełajowego i wręczeniu nagród indywidualnych przewidziany jest posiłek na terenie Parku dr. Henryka Jordana.
Potwierdzenie wraz z listą należy złożyć w siedzibie Związku do dnia 5 kwietnia 2013 r.
Przewodniczący Rady Trenerów
Małopolskiego Związku Piłki Nożnej
Michał Królikowski